piątek, 23 marca 2018

Komiks: "Jak zły sen"

Wykopaliska... dzień 597...

Lata temu narysowałam "podśmiechujkowy" komiks dotyczący Whitney Houston, ze specjalnym przeznaczeniem dla wtajemniczonych :)
Wtajemniczeni to było spore grono bardzo sympatycznych fanatyków Whitney :)
To był rok 2007 
W naszym kręgu cieszył się bardzo dobrą opinia, dotyczył pewnych, bliskich nam zdarzeń.
Ale takie Fan Arty są zawsze przeznaczone dla konkretnych odbiorców!
Niestety plansze trafiły raz na pewne forum "rysowników-ekspertów" i wtedy miałam pierwszy chrzest hejtersko-bojowy :)
Zupełnie niepotrzebny...
Nie wszystko musi być dziełem sztuki i zachwycać, są rzeczy, które tworzy się od serca i tylko dla zabawy :)

Oto kolarz tego komiksu :)
(Tamte czasy wspominam z łezką w oku!)


Pozdrawiam fanów Whitney Houston!
"Raise Tha Roof"
!!!


3 komentarze:

  1. może pofoć konkretne kawałki,
    rozkadruj trochę planszę - bo
    niestety nie mogę poczytać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celowo umieściłam tylko kolaż plansz. Treść na planszach jest dość osobista :) Przepraszam Cię najmocniej! Odkryłaś moją dopiero co utworzoną Strefę Whitney, oprócz mnóstwa skanów artykułów i ciekawostek o Niej (a jako jedna z trzech osób w Polsce mam bardzo pokaźną kolekcję tego wszystkiego) - powstaje komiksik z udziałem Whit, lepiej rysowany - to na pewno wrzucę normalne plansze.

      Usuń
    2. OK - nie naciskam :)

      Usuń